نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4001
-
الف
+

آخرین خبرها از حضور «یانگوم» در یک فلم سینمایی ایرانی

«لی‌یونگ‌ آئه» کرکتر «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر»  قرار است در یک فلم ایرانی نقش آفرینی کند.

«لی‌یونگ‌ آئه» کرکتر «یانگوم» در سریال «جواهری در قصر»  قرار است در یک فلم ایرانی نقش آفرینی کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «لی یونگ آئه» هنرپیشه اهل کوریای جنوبی که با بازی در نقش «یانگوم» در سریال درام تاریخی «جواهری در قصر» در سراسر دنیا - به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد، در یک فلم سینمایی ایرانی نقش بازی می کند.

گفته می شود این بازیگر کوریایی در فلم بعدی «قربان محمد پور» کارگردان و تهیه کننده فلم «عاشقی در هانوی» حضور پیدا خواهد کرد.

فلم سینمایی «عاشقی در هانوی» به کارگردانی و تهیه کنندگی «قربان محمدپور» با قطعی شدن حضور دو بازیگر خارجی،در انتظار حضور دو بازیگر ایرانی مسلط به زبان انگلیسی است.

کارگردان فلم سینمایی «عاشقی در هانوی» درپیوند با آخرین وضعیت ساخت و انتخاب بازیگران این فلم به خبرگزاری «صبا» گفت: پس از قطعی شدن حضور «لن فونگ» بازیگر ویتنامی در این فلم ، به تازگی حضور «هیثم رافی» آوازخوان سرشناس عمانی که خواننده تیتراژ «دخترشیطان» است به عنوان بازیگر در این فلم قطعی شده است.

وی درپیوند با حضور «لی یونگ آئه» که قرار بود در این فلم نقش آفرینی داشته باشد، توضیح داد: به دلیل استقرار تیم «عاشقی در هانوی»در کشور ویتنام، حضور این بازیگر کوریایی در این فلم منتفی شد و در فلم بعدی من که در کشور کوریای جنوبی ساخته خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد.

«قربان پور» در خصوص آغاز فلمبرداری این فلم نیز افزود : «ما در حال حاضر به دنبال دو بازیگر ایرانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند هستیم که این بازیگران هم اکنون مصروف به ایفای نقش در فلم های دیگر هستند.آغاز فلمبرداری فلم بستگی به زمان آزاد شدن و حضور این بازیگران در فیلم دارد.»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر